Aplicație mobilă pentru comandă – Oferim Support Tehnic 24/7
Cel mai bun pentru
Plasarea comenzii fără ospătar
Clientul poate adăuga produse pe notă, fără intervenția ospătarului.
Plată direct din aplicație
Achitarea notelor se poate face prin plată cu card bancar, direct din aplicație.
Creșterea gradului de fidelizare
Sistem de fidelizare bazat pe puncte sau vouchere de reduceri.
Aplicația de mobil – ospătarul digital din restaurant
Funcționalitatea de comandă la masă, ajută business-urile prin facilitarea legăturii între utilizator și echipa operațională, de la ospătar și până la bucătar. Acum, cerințele de comandă pe care un client le are în restaurant sau cafenea, pot fi trimise direct de client, în timp real, către bucătărie, fără să aștepte venirea ospătarului la masă.
În plus, aplicația Horeca, afișează același meniu și configurare de produse disponibile și în casa de marcat ceea ce asigură acuratețea și corectitudinea comenzii.
Aplicația de mobil Horeca ajută la construirea unei experiențe culinare pozitive, prin eliminarea întreruperilor de moment în lansarea comenzii sau așteptarea ospătarului pentru a modifica sau pentru a achita nota de plată.
Funcționalități
- Configurarea meniului oferit într-un singur loc, comun cu sistemul de marcare Breeze POS
- Particularizarea experienței clientului folosind elemente de identitate de brand, imagini de produse, oferte, noutăți
- Preluare de comenzi de la clienți pe canale digitale, transmiterea acestora integrat în sistemul de vânzare sau de pregătire a comenzilor în bucătărie
- Suport pentru meniuri și prețuri diferite între locații diferite
- Suport pentru poze și descrieri diferite între locații
- Posibilitatea configurării unui program de fidelitate pentru recompensarea clienților recurenți
- Acordarea unor reduceri de tip discount sau produse cu prețuri speciale, ce pot fi folosite în restaurant
- Modificarea notei prin adăugarea pe comandă a produselor adiționale
- Posibilitatea achitării notei direct din aplicație prin selectarea uneia dintre formele de plată disponibile (numerar, card, puncte).
Beneficii principale pentru afacere
- Integrare nativă cu sistemul de casă de marcat și de gestionare comenzi în bucătărie
- Încurajează comandarea produselor adiționale direct de pe telefonul clientului
- Elimină greșelilor cauzate de neînțelegeri între clienți și ospătari prin afișarea comenzii și notei de plată direct în telefonul clientului
- Notifică în timp real fiecare parte (ospătar și client), de modificările aduse comenzii inițiale
- Reduce timpii de așteptare pentru comandă sau achitarea notei
- Aplicația de plată cu puncte de fidelitate sau integrare cu un procesor de plăți
- Respectarea recomandărilor de distanțare socială, prin limitarea numărului de interacțiuni cu echipa operațională.