Reservation Assistant – Oferim Support Tehnic 24/7
Cel mai bun pentru
Motor Web Booking complet integrat
Comunicare automată cu clientul
Rapoarte de business
Transformă-ți clienții în cei mai fideli ambasadori!
Reservation Assistant este un soft gestiune centru spa, care are o gamă largă de caracteristici și este conceput pentru rezervarea și gestionarea membrilor pentru centrele Spa & Wellness și alte facilități similare.
Automatizează și accelerează proceduri precum primirea și programarea rezervărilor, urmărirea membrilor etc.
Reservation Assistant atribuie personal de servire sau asistare în funcție de serviciile solicitate de oaspeții care beneficiază de serviciile industriei Horeca.
De asemenea, este util în gestionarea stocurilor pentru serviciile furnizate. Acesta administrează și direcționează rezervările în cel mai eficient mod pentru locațiile dvs.
Funcționalități
- Managementul membrilor - soft-ul pentru centre sportive oferă o facilitate deosebită în managementul membrilor
- Monitorizarea rezervărilor - vă permite să colectați și să gestionați rezervările pe care le primiți pentru locația dumneavoastră, într-un singur loc
- Modulul Golf Management vă permite să controlați toate sesiunile. În afară de sesiuni, puteți rezerva, de asemenea, un anumit antrenor, echipament sau consumabile
- Rapoarte de afacere - creează o gestionare eficientă datorită raportării periodice
- Permite personalizarea relației cu clienții prin intermediul CRM-ului integrat
- Urmărirea stocurilor
- Îmbunătățește gestionarea stocurilor din locația dumneavoastră, urmărind consumabilele utilizate în procesele zilnice.
Beneficii
- Se bazează pe un modul inteligent de rezervare care face legătura între toate aspectele implicate într-o rezervare
- Prioritizează membrii personalului și camerele hotelului printr-un modul eficient de gestionare a resurselor
- Integrează toate aspectele legate de plăți pentru a oferi o imagine completă a situațiilor financiare ale afacerii
- Poate fi integrat cu sisteme externe, are conexiuni pentru sisteme de control acces, POS sau sisteme de management financiar
- Modulul de retail oferă o soluție de inventar integrată, bazată pe tehnologie progresivă
- Crește eficiența și permite economisirea timpului în procese precum rezervările și alocarea personalului
- Permite o mai bună utilizare a resurselor pentru o creștere a rentabilității
- Precizează produsele și serviciile preferate, precum și perioadele de vârf și stagnare pentru a vă ajuta să vă direcționați corect investițiile și să vă gestionați personalul în cel mai eficient mod posibil
- Creează rapoarte periodice și trimite electronic aceste rapoarte către un dispozitiv introdus în sistem
- Are o interfață vizuală și simplă
- Este, de asemenea, un sistem extrem de eficient în ceea ce privește relațiile cu clienții și managementul loialității.
Epson TM-810
Imprimantă dedicată POS, accesibilă, cu viteză mare de imprimare.
Prin combinația dintre vitezele mari de imprimare, fiabilitate ridicată și funcțiile de economie, această imprimantă calificată Energy Star reprezintă o necesitate pentru industria ospitalității.