Oracle Hospitality Opera Cloud | BitSoft
Cel mai bun pentru
Hoteluri cu operațiuni complexe/ lanțuri hoteliere, dar și hoteluri independente
Acces în timp real la diferite rapoarte customizabile în funcție de nevoile dumneavoastră
Opțiuni de interogare a tarifelor pentru rezervări pentru una sau mai multe proprietăți
Soluția hotelieră de top care oferă toate instrumentele, serviciile și opțiunile de conectivitate necesare pentru creșterea unui business hotelier
OPERA Cloud simplifică procesele IT și centralizează datele, făcând informația accesibilă tuturor, oriunde. Cu o arhitectură deschisă, servicii integrate built-in și API-uri deschise pentru a accelera inovația, soluția Opera Cloud vine în întâmpinarea nevoilor hotelului și redefinește experiența clienților.
Funcționalități
- Gestionarea recepției: Opera Cloud permite personalului hotelului să gestioneze rapid și eficient rezervările, procesele de check-in and check-out, să atribuie camere și să se ocupe de modificări.
- Gestionarea camerelor: Cu Opera Cloud, personalul hotelului poate vizualiza și gestiona disponibilitatea camerelor, ratele de ocupare și tarifele în funcție de tipul de cameră.
- Integrarea punctului de vânzare (POS): Opera Cloud se poate integra cu sistemele POS pentru a gestiona taxele pentru oaspeți și pentru a urmări veniturile din vânzările de alimente și băuturi.
- Raportare și analiză: Opera Cloud oferă rapoarte și analize detaliate privind indicatorii cheie de performanță, cum ar fi veniturile, gradul de ocupare și rata medie zilnică.
- Gestionarea relațiilor cu oaspeții: Opera Cloud permite hotelurilor să gestioneze profilurile clienților, preferințele și programele de loialitate pentru a personaliza experiența clienților și pentru a-i fideliza.
- Managementul menajului: Opera Cloud poate ajuta hotelurile să gestioneze sarcinile de menaj, cum ar fi starea camerelor, programele de curățenie și inspecțiile camerelor.
- Interfata pentru telefoanele mobile: Opera Cloud include aplicații mobile pentru ca personalul și oaspeții să poată gestiona rezervările, să facă check-in și check-out și să acceseze serviciile hotelului.
- Securitate și conformitate: Opera Cloud a fost conceput cu gândul la securitate și conformitate și susține standardele din industrie, cum ar fi Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS).
Beneficiile utilizării sistemului Opera Cloud
- Oferirea unor EXPERIENȚE EXCEPȚIONALE tuturor oaspeților, prin personalizarea serviciilor și prin posibilitatea de a implica și de a servi oaspeții oriunde pe proprietate.
- REDUCEȚI ORELE DE CHECK-IN și CHECK-OUT și îmbunătățiți eficiența, oferind personalului dvs. posibilitatea de a primi actualizări în timp real.
- PROFILURILE OASPEȚILOR - cu Opera Cloud puteți înregistra toate preferințele oaspeților, acestea fiind ușor de
accesat de către personalul hotelului. Oferirea de experiențe personalizate este esențială pentru a câștiga loialitatea oaspeților și pentru a stimula creșterea numărului de membri ai programului de loialitate. - MAXIMIZAȚI VENITURILE PRIN GESTIONAREA TARIFELOR. Opera Cloud simplifică gestionarea tarifelor, asigurându-se că echipele responsabile sunt echipate cu cele mai bune instrumente pentru a îndeplini obiectivele business-ului.
- CREȘTEREA MARJELELOR CU CHANNEL MANAGEMENT. Opera Cloud susține conectivitatea cu cele mai importante platforme de distribuție globale și agenții de turism online. Le oferă hotelurilor instrumentele de a-și gestionate prețurile și de a aloca camere tuturor canalelor de distribuție, ajutând la creșterea veniturilor, a ratei de ocupare și a ratei medie zilnice.
- EFICIENȚĂ SPORITĂ ÎN HOUSEKEEPING – prin creșterea productivității personalului, scăderea costurilor și reducerea substanțială a erorilor umane
- CREȘTEREA NUMĂRULUI DE REZERVĂRI ȘI MANAGEMENTUL MAI EFICIENT AL ACESTORA, inclusiv rezervările directe pe internet ce sunt posibile datorită integrării cu OPERA Web Services (OWS).