KeepApp – Oferim Support Tehnic 24/7
Cel mai bun pentru
Trasabilitatea operațiilor
În ceea ce privește mișcarea materiilor prime și a mărfurilor.
Toate operațiile de gestiune
Exemplu: Necesar aprovizionare, Comandă furnizor, Producție, etc.
Evidențierea stocurilor în timp real
Calculează costurile reale ale stocurilor, consumul de deșeuri și vânzările.
Fluxul tău operațional tocmai a devenit mai simplu!
Îți prezentăm noua generație în gestiunea stocurilor!
Această soluție de gestionare a stocurilor în Cloud permite fluidizarea procesului operațional prin: gestionarea și organizarea procesului de aprovizionare, propuneri de comenzi interne și / sau la furnizori, Alerte și Notificări și utilizare șabloane.
Cu o interfață ușor de utilizat, această soluție HoReCa este rapidă și intuitivă, aduce date în timp real, are indicatori de performanță și, în plus, are și funcția de Multi-Property.
Funcționalități
- Flux complet automatizat - fluxul operațional digital fluidizează activitatea într-un restaurant, rezolvă problema hârtiilor pierdute și oferă portabilitate
- Design intuitiv și consecvent
- Evidențierea în timp real a mișcărilor de stoc
- Alertă de stocuri
- Ecran dedicat pentru performanță
- Identificare ușoară a statusurilor de intrare cu ajutorul etichetelor colorate
- Exporturi diferite pentru fiecare listă existentă
- Funcționalitățile pot fi modificate după ce sunt salvate în stoc
- Recipe Manager - rețetele interne pot fi gestionate pe baza produselor vândute
- Cutting: un articol achiziționat va rezulta la final unul sau mai multe produse
- Gestionează o singură intrare pentru mai multe centre de cost
- Descărcări zilnice de produse pe bază de vânzări
- Generează automat nota de consum
- Importarea din Breeze a produselor și grupurilor de produse
- Rapoarte atât standard cât și personalizate ce evidențiază mișcările stocurilor (Menu engineering și Analiza ABC)
- Multi-property.
Beneficii
- Cantitățile reale pot fi trecute în sistem rapid și ușor
- Un proces operațional fluid - datorită caracteristicilor sale simple și ușor de utilizat, mișcărilor rapide și intuitive
- Controlul stocurilor - datele sunt generate în timp real pentru a urmări circulația și evoluția stocurilor
- Reducerea costurilor - real vs. analiza teoretică, bazată pe rapoarte digitale, oferă suport persoanelor de decizie să eficientizeze achizițiile
- Producție integrată - operațiunile interne specifice restaurantelor pot fi observate, fără a afecta valoarea stocului existent
- Managementul furnizorilor - se pot urmări comenzile si intrările de la furnizori și valorile de achiziție, modificarea prețurilor de la furnizori, diferențele între comenzi și achiziții atât în ceea ce privește cantitățile cât și în ceea ce privește prețurile
- Stoc mereu actualizat în timp real - stocul poate fi verificat în orice moment al zilei; toate tranzacțiile se fac în timp real
- Integrat cu sistemul de vânzări - datele de vânzări sunt importate din aplicația POS Breeze
- Sistem în Cloud ce poate fi accesat de oriunde
- Alerte și Notificări în timp real.