x
Informații personale
Acord de confidențialitate
Trimite

Cel mai bun pentru

Comandă și plătește direct de la masă, fără chelner, doar prin simpla scanare a unui cod QR.

Comandă la restaurantele hotelului și Room Service prin scanarea codului QR.

Comandă direct de pe șezlongul tău de la plajă.

Locații cu probleme de personal.

Chelner digital gata sa preia comenzi si sa incaseze plati in orice moment

Soluția perfectă pentru a permite clienților să comande și să plătească singuri, prin simpla scanare a unui cod QR. Acest lucru are potențialul de a genera vânzări mai mari, deoarece comanda suplimentară este la îndemână clienților  fără a fi nevoie să sune sau să aștepte chelnerul. ServUs este soluția perfectă pentru comenzile de room service sau pentru clienții de pe plajă, care pot acum să comande și să plătească direct de pe șezlongul lor.

Functionalitati

  • Comenzi ușoare - arată ca un site web, disponibil pe toate telefoanele.  
  • Plăți ușoare - un client poate decide să își plătească doar propria comandă, întreaga notă de plată sau să selecteze persoanele pentru care dorește să plătească, iar factura este creată automat.
  • Trei șabloane diferite de meniu pe care le puteți schimba.
  • VALIDAREA GPS - Validați poziționarea GPS înainte de a permite clienților să plaseze comenzi. Este necesar ca utilizatorii să permită aplicației să acceseze datele GPS.
  • Funcționalitate de a solicita chelnerul
  • Funcționalități de loialitate și beneficii - Clienții se pot autentifica și pot utiliza vouchere, pot acumula puncte și le pot răscumpăra prin plata facturii.
  • Soluție în mai multe limbi, pentru toți clienții și chelnerii dumneavoastră.

    Beneficii cheie

    • Satisfacția și fidelizarea clienților prin servicii rapide - comenzile ajung direct în bucătărie.
    • Venituri crescute - puteți avea o rotație mai mare a meselor, cu mai mulți clienți în fiecare zi, în plus, clienții vor comanda mai mult, deoarece procesul comenzii este mai ușor prin intermediul aplicației.  
    • Scăderea costurilor cu personalul.
    • Creșterea eficientei operaționale și o mai bună gestionare a teraselor mari, a spațiilor de alimentație publică și a locațiilor cu zone de servire multiple.